30 Mart 2017 Perşembe

Hassas Saatler

Gune cok guzel baslamistim.Aldigim bir haberle keyfim kacti.oyle bir kacmak ki gule oynaya evden ciktim aglaya aglaya yurudum.rast geldigim tanidik yuzlere gulumsedim ama kendimi toparlamakta bir hayli zorlandim.ne zaman dara dussem ona yazarim ya da ararim.bazen bilmez neden aradgimi bazen aglar sizlarim.ondan baska dayanagim yok gibi hissedeli seneler oldu.
Baktimki eve gelirken gozyaslarim sel oldu.oturdum bankin birine ve durumu ustu kapali da olsa yazdim.gule oynaya eve girdim.rolumu eksiksiz yaptim.bir iki saat ecti aradan.erkek kardesim geldi yanima. neyin var senin diye sordu.benden once de anneme sormus.yok bir sey dedim gayet iyiyim.anneme dondu;bak dedi bir sey yapip uzmussunuz ablami.icine atmis kim ne yaptiysa soylesin.onun o beni sorgulama ve destek olma halleri guldurur hep beni.odanin ortasinda ayakta oylece ardi ardina biraz espirili biraz ciddi tavri nasil mutlu etti.annem biz biseydemedik oglum derken o kim uzdu kiz seni bak kizdirmayin beni dogruyu soylryin diye israrciydi. Zaten icinde bulundugum durumu kotarmaya zorlaniyordum.beni aldi mi bir gulme.midemin kasildigini hissettim bir ara,o derece. Bir kez daha anladim ki o varken benim sirtim yere gelmez.ve bir kez daha anladim ki keyfimin olmadigini saklamakla cok dogru yapiyorum.kimseyi uzmeye hakkim yok.beni bu kadar seven aileme,ailesini karsisina alan kardesime bunu yapmaya hakkim yok.hep iyi olmak,keyifli gorunmek benim boynumun borcu.yani demem o ki;dun nasildik,bugun nasiliz.yarin cok daha iyi olacagiz...

2 yorum:

Persephone dedi ki...

İçindekileri saklamak her zaman doğru değil. Amacın güzel aileni üzmemek. Peki ya senin üzüntülerin? Senin içindekiler? Biriktikçe patlamaya hazır bombalara dönüşür... Sevgiler...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Persephone;sorularina verecek cevabim olmadigini dusunup susuyorum.sevgileerr

Yorum Gönder