5 Nisan 2017 Çarşamba

Dogum gunu plani

Oncelikle yazim stilim sebebiyle affiniza siginiyorum.cep telefonundan yazinca boyle oluyor.firsat bulursam yarin harfleri duzelterek tekrar yayinlarim.
Simdi efenim soyle ki;10 nisan kiz kardesimin dogum gunu.o gun halk oyunlari alaninda gosteriye cikacak oldugundan ve sahne saati gecee denk geldiginden o aksam kutlama yapmamiz zor gorunuyor.ben de biraz ozel bir yas gunu olsun istiyorum.pazar gunune cekeyim kutlamayi dedim ama o gun de son provalari var.uzar falan gun yitip gidebilir.ee o zaman cumartesi kutlayalim dedim.onda da soyle bir durum oldu.benim canimin ici abimin yani biricik kuzenimin saat 12 de kadikoyde nikahi var. Biz sabah 8 sularinda 2 ekip olarak yola cikacagiz.tragik vs her turlu ihtimali hesap ederek erken davranacagiz.nihaktan sonra da ben muhtemelen bir akrabamla geri donecegim,annemler ayri gelecekler.cunku annem o akrabamizla cok uzun yillardir gorusmemeyi tercih ediyor.bu aksam gelen bir telefonla benim o arkabayla yolculuk etmem onerildi hatta rica edildi.tabi dedim neden olmasin ama dogum gunu planini tam oturamistim kafamda.hala da muallakta.kadikoyde birseyler yapabilirdik ama ikiye ayrilarak donmek zorunda oldugumuz icin o ihtimal simdilik ortadan kalkti.ya evde pasta alip siradan bir kutlama olacakki.hediyemi bile dun aksam vermistim tamamen siradan heyecansiz bir kutlama olacak.ya da diyorum ki annemler benden once eve gelip en yakindaki avmye kardesimi bir bahaneyle ama tam kadroyla getirsinler.ben dr biraz gecikmeli olarak yanlarina gelirkeen elimde pastayla oturduklari mekana giris yapayim.hic de beceremem boyle ataklari ama aklima daha iyi bir fikir de gelmiyor suan.siz ne dersiniz? Basit ama mutlu edici detaylar akliniza gelirse paylasirsaniz sevinirim...ee o zaman iyi geceler. :)

6 yorum:

Handan dedi ki...

Bayağı ince planlama gerekiyor, en güzelini yapacağına eminim :)

Makbule Abalı dedi ki...

Bayağı yoğun saatler sizi bekliyor. Bazen programın akışını oluruna bırakmak da olabilir. Çünkü her an her şey değişebilir.
Kendinizi iyi hissedin, mutlu olduğunuzu hayal edin. Her şey yolunda gidecektir.
10 Nisan şimdiden kutlu olsun.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla;planin gunu degisti.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Makbule abali; evet her an her sey degisiyor bunu son 3 gunde cok daha iyi anladim. insallah guzel olacak her sey.

deeptone dedi ki...

sonrasını annatsanaaa :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; anlattım bileee :)

Yorum Gönder