27 Kasım 2015 Cuma

Müjdeleyici Rûyalar

Rûyalar görüyorum kabus oluyorlar... Güne uyanıyorum güneş kavuruyor bedenimi. Üşüyorum düşündükçe,buz tutuyor aklım... Ne yapmalı bilemiyorum...Ve bilir misiniz ki, ben hep bilmediklerimden korkarım...
...
Kendimi çaresiz hissettiğim ve hatta kapana kısılmış farzettiğim bir döngüdeyim. Kendi dünyamı yaşıyor,mutlu mesut büyüyüp gidiyor gibi görünebilirim.İşin özü öyle değil efendim... Eksenimde olan her şeyden etkileniyorum.Çünkü hala insanlığımdan bir parça taşıyorum.

Şükür ve dua ile yeni ve çok aydınlık günlere uyanmak dileğimle.

İyi geceler olsun ve ne olur güzel haberler getirsin yeni gün hepimize.Kimin ihtiyacı yok ki bir müjdeye...




2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Hayr olsun diyeyim hayr olsun, benim gerçek ismim Müjde, size müjde getirsin inşallah:))))bana pek getirmedi ama (gerçi buna da şükür) belki size getirir:)
dediğiniz gibi hepimizin ihtiyacı var.

Kelimelerle Dans dedi ki...

bücürükveben; hoşgeldiniz müjde hanım. çok güzel bir isimmiş gerçekten.insanlar isimlerinin anlamlarını yaşarlar.dilerim size de getirdiği müjdeleri farkında olursunuz her daim...

Yorum Gönder