25 Ağustos 2015 Salı

Kıskanılmayı Beklemek...

Kıskandın mı beni?
kıskanmadım
Hiç mi?
hiç
Gerçekten kıskanmadın mı yani?
yoo gerçekten hiç kıskanmadım
Sen şimdi beni hiç kıskanmadın öyle mi?
evet öyle.
...

Bu işte bir tuhaflık var. 
Neden? Ben kıskansaydım sen bana önce gülecek sonra kızacaktın. 
Evet ama böyle tadı çıkmıyor ki sen kıskanmıyorsun ben kızamıyorum. Yaşadığım anın tadını çıkaramıyorum.

:)

diyebilen bir patronum var benim. Mesele kadın erkek ilişkisi değil,tamamen hangimiz daha iyi iş aldık,daha kallavi, bir organizasyon yaptık meselesidir.
Ve Kelimelerle Dans,gerçekten kıskanmamış,belki de ilk defa rol yapmak zorunda kalmamış,hayırlı olsunu gönülden dileyerek konuyu kapatmıştır. Gel gör ki,  inandıramamış,bunun için de bir çaba sarfetme gereği görmemiştir.
Kıskanmak mı o da ne,niye ki, niçin... Lüzumsuz bence. Olmasa da olabilir bir duygu insanlık için.


0 yorum:

Yorum Gönder