31 Ağustos 2015 Pazartesi

Deniz Yusuf

/Bu yazıyı yazmak bir mecburiyettir./

...

Aylar önce ana rahmine düşmesinin ailemizdeki sevincini paylaşmıştım sizinle.bakınız işte burada .
Dün Deniz Yusuf'umuz dünyaya geldi.Henüz Handeyle konuşamadım. Eşiyle görüştüm bugün. Telefonu kapattığımdan beri de aklım onlarda.Eşi Handenin ve bebeğin iyi olduğunu ama narkoz almasının ağır geldiğini, tam anlamıyla doğumun keyfini yaşayacak hale gelemediğini söylemişti.

Bir kaç saattir kendi kendime kurup duruyordum. Yahu ben beyin ameliyatı oldum,alt tarafı bir doğum ! derken...Annemi aradım. Ben çok mu hafife alıyorum anne,telefonlara bakabiliyor olması gerekmez mi doğumdan 24 saat sonra dedim.
Ben öğrenirim şimdi sen kapat bakayım teli dedi. Teyzemle konuşmuş,durumun gayet iyi olduğunu ufak bir sancı durumundan dolayı bizim kızın naz yapmakta olduğunu öğrenmiş. Hay ben senin nazına dedim içimden... Yahu insan merak ediyor işte. Aynı şehirdeyim ama gidemiyorum yanına. İki farklı yaka iki farklı uçtayız onunla. 
...

Deniz Yusuf'um... Nasıl mis kokarsın sen şimdi. Nasıl da güzelsin,tıpkı ailemizdeki diğer bebekler gibi. Hepinizin yeri ayrı tabi ama sen bir başkasın benim için. Annenin yeri nasıl ki ayrı kalbimde,o vefasızlığına rağmen içim gitmekte şuan. Nasıldır,ne yapıyorsunuz acaba diye düşünmekten deli oldum iki gündür. Bilirim ben aynı durumda olsam bu kadar düşünülmem. Umrumda değil... Ben kalbime,içimdeki sevgiye söz geçirmeye niyetli değilim. Tüm vefasızlığına rağmen oğlum,anneni bir başka severim. Onun kanından,canından beslendiğin için olsa gerek çok güzelsin çocuğum... Mis gibi kokarsın sen şimdi ve teyzen kimbilir ne zaman sarabilecek seni.

Deniz Yusuf'um... Can oğlum... Mis kokulu bebek... Ailemizin en miniği... Annenin yaptığı nazlar sana hafiflik olsun... Huzurlu,sağlıklı,mutlu bir bebek ol. Çocuk ol...İnsan ol...
Biz nasıl ki annenle kardeştik,sen de kardeş ol kuzenlerine... Sen de sev onları bizim birbirimizi sevdiğimiz gibi. Ama sen çocuğum acısında da yanında ol sevdiklerinin. Gözlerinin içine bak,senin için kalbi titreyenlerin. Mutluluklarını hep paylaş,sıkıntılarını hafifletmek için hep dost ol,kardeş ol. Aile olmanın anlamını veremezsek eğer sana çocuğum,sen bil,bilerek gel dünyamıza. Bizim hamurumuzda hep destek olmak vardı birbirimize ta ki geçen seneye dek. Şimdi oğlum,sen yeniledin bizi,tüm kavramlarımızı gözden geçirdik,yine sarıldık birbirimize annenle. Tüm gücümle denedim yeniden ablası olmayı,yeniden dost olmayı,yeniden akrabalıktan aileye ulaşmayı.
Sen çocuğum, uğraştırma bizi ve çocuklarımızı. Hep yanlarında ol. Zor değil bu. Çünkü onlar da hep yanında olmak isteyecekler. Böyle görecekler,böyle büyüyecekler. Dedim ya çocuk hamurumuzda bu var bizim.Yeter ki sen zamana yenik düşürme değerlerini. Aileni,akrabalarını,dostlarını herşeyin üstünde tut bebek. O minicik kalbinle 24 saati geçirdin koskoca dünyada. Sayısız günün var inşallah aramızda.
Zorluklar olacak hayatında,kolaylaştıracağız biz.
Üzüntüler olacak,yaralarını saracağız.
Çok mutlu olduğun anlarda yanında olacağız,paylaşacağız.
Başarılarını birlikte kutlayacağız, yenilgilerinde ellerinden tutup bağrımıza basacağız.

Çocuğum hoş geldin ailemize.Hoş geldin dünyaya. Hoş geldin annene,hoş geldin teyzene.
Mis kokulu yavrucuğum,bahtın da ömründe, aldığın her nefeste ferahlıklar içinde olsun inşallah. Anne ve baba kavramını  ailene yaşatan o güzel varlığına bin şükür... Ömrün uzun olsun... İlk 24 saatin kutlu olsun...

6 yorum:

Çınar dedi ki...

Hoş gelmiş dünyamıza minik bebeğiniz. Mutlu bir ömrü olsun, sevdikleri sevenleriyle paylaştığı...

Sevgiler

Kelimelerle Dans dedi ki...

çınar; aminn diyorum ve çok teşekkür ediyorum değerliyorum için...

kahvetelvesi dedi ki...

Sizi daima gururlandıracak bir insan olmasını diliyorum...

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi; inşallah diyelim ve çok teşekkür ederim...tüm çocuklar ailelerine mutluluk versinler inşallah

Unknown dedi ki...

Hosgelmis Deniz Yusuf bebek omru uzun bahti açik olsun, ahhh o bebek kokulari hiçbirseye benzemez, guzel gecsin gunun

Kelimelerle Dans dedi ki...

sultan başpınar; en doğal koku dimi:) ne güzel bir temenni bu. iyi geçen günüme tebessüm oldun şuan...

Yorum Gönder