7 Nisan 2015 Salı

Hayatımın Satır Başları

Son günleri bir kaç başlık altında anlatmak en doğrusu olacak.
Herkes kendi içinde yalnızdır der dururum yıllardır. Yine de pek bir yalnız hissediyorum bu ara kendimi. Çok şey yaşıyor,kimseyle bir şey paylaşmıyorum. bu da ruhta ağırlık yapıyor haliyle.
Bıraksalar günlerce ağlayabilirim... 
---
Mutluluk rolü yapardım eskiden. Şimdi adım adım yaklaşıyorum sanırım mutluluğa. Yine de eksiğim fazlaca...Evet evet tam olarak hissettiğim bu. "Eksiklik"
---
Uykusuz,yemeden içmeden kesildiğim vakitlerdi... Sabah ezanları okundu uyanık halimin üzerine. Beyinde bin türlü düşünce ile çalıştım günlerce. İstemeden verdiğim bir kararın mutsuz huzurunu yaşıyorum. Keşke şartlar farklı olsaydı...Keşke...
---
Ona olan çok büyük sevgim,kırgınlığımı silip geçmiyor ne yazık ki.  Ben hiç bir yapmamış gibi davranıyorum,o  da hiç bir şey yaşatmamış gibi yapıyor.Umarım bir gün bir yerde patlamayız birbirimize. Sevgimizin büyüklüğü bu durumun üzerini örtmeye yeter inşallah.
---
son haftalarda çok sosyal bir insanım. Yapmam gereken işler için,görüşmek istediğim insanlar için bir kaç hafta sonraki pazara randevu veriyorum.Mutluluk verici...Ama içi boş bir yoğunluk benim için.
---

Bir ay içinde 3 kez Hande ile görüştük.2 sinde diğer kuzenlerden de aramızda olanlar vardı. Bu görüşmeleri Allah kısmet ederse periyodik biçimde planlamak istiyoruz. En azından ayda bir birimizin evinde buluşup bir haftasonunu birlikte geçirmek niyetindeyiz. Bunun için güzel planlarımız var,inşallah gerçekleştirebiliriz.
---

Yusuf'un bana verdiği değer gözlerimi yaşartıyor bazen. Sevgisini,verdiği değeri öyle güzel hissettiriyor ki bu ara,ona haksızlık ettiğimi bile düşündürtüyor bana. Yine de kızdığım zamanlar olmuyor değil ama ondan böylesi değer görmek çok mutluluk verici. Keşke herkes hak ettiği değeri alabilse hayatındakilerden...
---
İkide iki yaşadığım durumu paylaşmak isterdim. İçimde yaşamak zor, Ama anlatacak kimse yok. Anlatacaklarıma benim kadar sevinecek,ya da anlayıp benim kadar üzülecek kimse yok şu ara hayatımda.
---
İnsanlar isimlerinin anlamlarını yaşarlar. Buna çok inanırım. Öyleyse benim adım Özlem olmalı. Çünkü hayatımda en çok hissettiğim duygu Özlem oluyor bu ara ve uzun yıllardan bu yana...





0 yorum:

Yorum Gönder