16 Şubat 2015 Pazartesi

Özetlenmiş Cümleler

Anlatacak çok şey var. O zaman aynı başlıkta farklı satır başları oluşturma zamanı...

Daha dün konuşmadık mı,geçmiş faturaları saklamanın önemini. ben savunmadım mı o kağıt parçalarının pek kıymetli olduğunu,5 yıla kadar saklanması gerektiğini duyduğumu. bugün banka ile ilgili bir sorun oldu geçmiş dönem borcunun ödenmediği bilgisini aldım. dekontlarımı kontrol eder nasılsa haklılığımı çıkarırım dedim. gel gör ki her ay düzenli mailime gelen dekontlar temmuz 2014/ocak 2015 arası yok. ve bana lazım olan 2014 eylül dekontu. hay ben böyle işin...! evren bi kere de duyma sesimi... bi kerede konuştuğum konuyu çıkarma karşıma gözünü seveyim; yordun beni.
...
Ve şimdi bir heyecan düşer içerime.Nefes alışım değişir, hayallerim önüme dizilir. Beklemek bazen ne keyifli iştir...

...
3 haftadır ayak damarım acıyordu.Yürümemi öylesi etkiliyor ki,acım yüzümden anlaşılacak diye ödüm kopuyordu. Tüm bu acıya rağmen gezip,dolaşmaktan vazgeçmiyordum. İçimdeki yaşam enerjisi bunu gerektirir çünkü.Ben hastalığa boyun eğemem.
Dün öyle zorlandım ki,yürürken. Hele bir de uzun otobüs yolculuğundan sonra ayağa kalkıp bir kaç adımda eve girmek oldukça zorlaştı.Günlerdir annemin yaptığı masajlar işe yaramaz oldu. Devlet hastanesinden randevu aldım,2 hafta sonraya ! Eğer o güne kadar kendiliğimden iyileşmezsem doktorun dediklerini yapar düzelirim herhalde.
Bu sabah annem eczaneye gidip,eczacıyla iş birliği yapıp bir sürü krem ve ilaç almış. Her 4 saatte bir masaj başlıklı kutusu ile sürülen krem ve kas gevşetici hapım var. Damarım öyle bir hal aldı ki,bana kalırsa tıkandı. Bacağımın üst kısmında damarın tam da bittiği yerde bir sertlik var.ne masajla,ne de ilaçla açılmıyor günlerdir. Her bir harekette de fazlaca can yakıyor. Umarım bu ilaçlar işe yarar da, doktora gerek kalmaz. Yoksa iş biraz uzar gibi geliyor. Farklı testler, tanısı konulamamış sonuçlar beni bekler...
...

0 yorum:

Yorum Gönder