20 Ekim 2014 Pazartesi

Rûya...

Hep diyorum ya ;ben rûya görmek istemiyorum diye.Çünkü çok etkisinde kalıyorum gördüklerimin.
İşte bu yüzden dün gece ki rûyayı görmemeyi çok diledim...Belki de bu kadar çok içimden geçirdğim içn rûyama girdin...
Ne olur gelme bir daha...Haber verme kendinden...Bilmeyeyim seni,yeterince zorluklar yaşıyorum zaten bir yükte sen bırakma omuzlarıma..Çok merak ediyor olmama rağmen,görünme bana lütfen...
Herkes her şeyi unutur derler,bir ben mi unutamam.Bir ben mi geçmişimi kuyruk gibi taşırım peşim sıra...Takılma bana...Uzaklaş etki alanımdan...Mutlu ol lütfen ve mutlu kal ömrün boyunca.Benden uzak olmayı da lütfen ama lütfen unutma...
Elim kolum bağlı iken sana,hatırıma düşüp de zihnimi yorma...

6 yorum:

kahvetelvesi dedi ki...

Yüreğin O'nu bırakmadıkça , O da seni bırakmaz ki.. Bazen rüyalarında olur, bazen hayallerinde...

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi; hayal kurmayı sevmem ben.bu yüzden hayalimde hiç kimse ve ya olay bulunmaz.yüreğim ise çoktan bıraktı insanları.yine de ahh şu bilinçaltı:)

Unknown dedi ki...

herşeyin bi nedeni vardır,en iyisi takılmamaya çalışarak,ilerleyen zamanlarda nedenini anlamayı umut etmek:)
en iyisi
sevgiler

Kelimelerle Dans dedi ki...

havva peynirci;ya nedenini biliyorsak? o zaman nasıl bir yol izlemeli? sevgilerimlee:)

Bak Bu Harika dedi ki...

bende çok etkilenirim rüyalardan. Hayıra yoralım hayır olsun. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Kelimelerle Dans dedi ki...

bak bu harika;hoşgeldin.her zaman beklerim...tabi ki ben de gelirim.hayır olsun diyelim evet...

Yorum Gönder