21 Ağustos 2014 Perşembe

Son 24 Saatin Hissiyatı


/Siz, hiç,birinin baş ağrısını paylaştınız mı? ! /

24 saatlik stresin ardından dünyaya döndüm tekrardan...
Ben artık rüya görmek istemiyorum...Bunu daha önce de yazmıştım ve çok kere de yazacak gibi görünüyorum...
Neyse efenim dün annemi aradım.Babam açtı telefonu sinirliydi beni kapat.Benim telefonumdan ara annene ulaş dedi.Benim babam hiç sinirlenmez,kızmaz,bağırmaz.O halini anlayınca panik oldum.Evdeki diğer telleri aradım.Annemin de sesi bir garipti.Önce anlatmak istemedi.Israrcı olunca başladı anlatmaya.Karasu'daki eve doğalgaz döşemeye karar vermişlerdi.Ama icraat bir türlü tamamlanamadı.Meğer bir dolandırıcılık il ebaş başa imişiz.Başvurduğumuz şirket işi bitirmeden parayı alıp ve çok kişiye aynı durumu yaşatıp,kilit vurmuş,kaçmış gitmiş.Bizimkiler hiç bir işte paranın tamamını vermez iken çok cüzzi bir miktar parayı bırakıp neredeyse hepsini vermişler.Para bir yana dursun zamanları çok az.Lise kayıtlarımız var ve hafta başında burada olmak zorundalar.Lakin şimdi başka bir doğalgaz döşeme firmasıyla anlaşıp çizimdir,mühendistir derken yeni bir masraf yeniden bir zamana ihtiyaçları var.
Annem çok üzgündü.Dedim ki nolur yapma.Giden para olsun ki zaten çok yüksek bir para da değil.Bulunur,ödenir.Senden,sizden değerli mi...Ben ne kadar yapma etme desem de hepsinin şekeri yükselmiş,tansiyonları fırlamış.Ne kadar lazım dedim hemen havale yapayım size.Yarın halledin.Salı günü İstanbul'a dönersiniz.Çarşambaya kadar vaktimiz var lise kayıtları için.
Sakinleştiremedim. Üzülmelerini engelleyemedim.Babam karakola ifade verip ortadan kaybolan firma sahibinin peşine düşerken annem giden para ve zamanın peşine düşmüş oldu.Yeni bir firma bulundu.Yeniden ücretler verildi ve çalışmalar hızlı bir şekilde ilerliyor şuan.Haliyle onlar da bir nebze olsun sakinleştiler.Ama ben...Ahh ben...Dün gece 22 olmamıştı yataktaydım.Sabah 9 da işe zor başladım.Baş ağrısı...En kuvvetlisinden...En özelinden...En geçmez sandığımdan...

Öğlene doğru dayanamayıp bir ilaç aldım da hafifledi neyse ki.Acaba şant mı tıkandı diye düşünmedim değil.Ama öyle olsa idi uzun yıllardır olduğu gibi,ilaç içtiğimde baş ağrım geçmez idi.Şükür...Geçti...

Çalışmak çok zor olsa da bugün,iyi geldi.Zihnim temizlendi.
Allah'ım...elbet maddiyat önemli.Onsuz olmuyor hiç bir iş ama ailemin sağlığı her şeyden önemli.Onlara bir şey olacak korkusu beni yedi bitirdi.
Bir gün diyorum...Bir gün...O gün hiç gelmesin nolur...Düşündüğüm her şey gerçekleşmesin...Varsın ben merak edeyim.Ama bazı şeylerle yüzleşmeyeyim...

Yani herkes iyi olsun da varsın ben baş ağrısı çekeyim...Ben kendime gelirim de,  onları iyi edemeyişim içimi burkuyor...Ve yazımı bugün bir arkadaşımın bana yazdığı cümle ile bitireyim...

Senin başın ağrımasın...Benim ki ağrısın.Ver ağrını bana,sana bir şey olmasın,dedi...Kalbime öyle bir şeyler çöreklendi ki...Anlatamıyorum,anlatılmaz...Anlayamazsınız...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sen ne yüreği zengin bir evlatların;) Tanrı anneni babanı sana, seni ve kardeşlerini onlara bağışlasın.

Kelimelerle Dans dedi ki...

nilgün ilgün;amiinnn. tüm sevdiklerimiz her daim yanımızda olsun inşallah...

Yorum Gönder