23 Nisan 2014 Çarşamba

Sen Kokusu

Çok kez anlatmışımdır erkek kardeşimi sayfamda.Onu yazmak yazmak için seyretmek çok ayrı keyiftir bana.Aramızda 15 yaş fark olması,iletişimimizi muhteşem derecede etkiliyor.Daha özel,daha güzel kılıyor.Evimizin ergeni o.Ama sakin,sessiz içe kapanık ergenimiz...Pek sevimli,pek de anlayışlı.Bu dönemi güzel geçirebilmesi için hepimiz özverili davranırken,işe yaradığını görmek çok güzel.
Onunla aramızda sayısız sohbet geçer.Gününün çok büyük bölümünü odasında bilgisayar oyunu oynayarak geçirdiği bir dönemdeyiz.Yanımıza geldiğinde kısıtlı zamanda güzel vakit geçirmeye çalışıyoruz.
Arkadaşları dışarı çıkmış zile basıp onu da çağırdılar.Giderken önce üzerini giyinmiş sonra tişörtünün küçük geldiğini fark etmiş.Annesinden başka bir şey vermesini istedi.Bu bana olmuyor,dar geliyor dedi.Gel bakim dedim ne var üzerinde senin.

Verdiği tepki aynen şudur;tam sana göre al sen giy ben giymeyeceğim.Odama bırakıyorum,güle güle giy.Dur dedim bir bakayım nasıl bir şeymiş.Sen benim olan herşeyi seversin,renkleri de tam sana göre bu fırsatı kaçırma bence.

Ama bak alınan mal geri verilmez bizde.Sonra vazgeçip istemek yok anlaştık mı?

Yok yok merak etme,bana olmuyor zaten alsam da giyemem.Al sen,hadi hayırlı olsun kaptın yine benden bir şey,mutlu musun? 

Hem de nasıll...Senin kokun sinmiştir şimdi üstüne.Özledikçe koklarım ben onu. 
...
Bizim evde büyükten küçüğe geçemiyor kıyafetler.boy sırası tam da aksi yönde seyrettiğinden kural ters işliyor...Bu durumda tek bir şey kaybetmeyen ortancamız oluyor...

....

Küçücük bir kız çocuğu iken halimin,tavrımın,tipimin,huyumun suyumun birebir denildiği büyük halamın kıyafetlerini giymeye,eşyalarını kullanmaya bayılırdım.Şimdilerde ziyaretine gidebildikçe makyaj malzemelerini kullanıyorum hâlâ.Sevdiğim insanların kokusunu üzerimde taşımak gibi geliyor bana.Onların kullandıklarını kullanmak.

9 yorum:

Persephone dedi ki...

Hımmm sen de sevdiklerinin kokusunu sevenlerdensin...Ben de en sevdiklerimin kokusunu derin derin içime çekerim...En çokta oğlumun...Ne güzel anlatmışsın....Sevgiler....

Hamiyet Akan dedi ki...

İnsanın sevdiklerinin kokusu cennet kokusu gibidir. Bir çekersin içine burnunun direği sızlar başın döner ve dünya bambaşka olur o anda, doyamazsın o kokuya. Allah ayırmasın ve hep böyle mutlu etsin sizi inşallah.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Persephone; oğlum niyetine kardeşimin kokusunu çekiyorum ben de içime.dünyanın en mis kokularından biri...al sana bir benzerlik daha:)) sevgilerimlee:)

Hamiyet;kesinlikle öyle.cennetten bir parça gönderilmiş sanki haneme...Kardeşle evlat arası çok ince flû bir çizgiden ibaret bence:)

Burcu Odacı dedi ki...

Kardeş candır...kardeş her şeydir...bak şimdi nasıl özledim keratayı :(...
Bizde de olurdu öyle, kardeşin küçülenleri ablaya :) şimdi ben uzakta olduğumdan küçülenler babama kalıyor :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Burcu;demek bizim gibi olanlar da varmış:) bence kardeşin biriktirsin gittiğinde seçer alırsın içinden:) ve Allah tez zamanda kavuştursun seni de ailenin güzel ve eşsiz kokusuna.

daisy dedi ki...

Erkek kardeşinin küçümencik olduğu zamanları hatırlıyorum. Eski blogunda kardeşinden bahsederdin.
Şu sizin evde boydan dolayı, kıyafetlerin büyükten küçüğe geçmediği bilgisine de koptum bu arada. ''Boy sırası tam aksi yönde seyrediyor'' demek :D İlahi tatlı kız :)))) Bizde de ben daha iri kıyım olduğum için, daha narin olan kız kardeşime hep büyük gelirdi benim eskiler. :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

daisy;onu bazen açıkça bazen de üstü kapalı sık sık yazarım yıllardır.hatırladığına sevindim:)sen bizi görsen ben en küçükten daha küçüğüm boy sırasında:)) kim ne verse giyecek konumdayım yani:)şanslı hissediyorum bu konuda kendimi:)

Handan dedi ki...

Ben de Metos'un küçülenlerini giymeye başladım:-)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla; biz mi küçülüyoruz onlar mı büyüyorlar bilemiyorum artık:)

Yorum Gönder