26 Nisan 2014 Cumartesi

Kitap Yazma Hayali...




/Bir kitabım olmalı benim;içine ruhumu iliştirdiğim.../



3 gündür yoğun baş ağrısı yaşıyorum.Bugün öyle şiddetlendi ki pozitif enerji ve düşünce gücü ile ağrımı hafifletemeyip ilaç içtim. 3 günlük süreçte çok korktum.Yaklaşık 2 aydır böylesi kuvvetli ağrı gelmemişti.Nereden çıkmış olabilirdi şimdi...
Bir şeye mi sinirlendim,bir şeye mi üzüldüm,kime kızdım ne yaptım da bu hale geldim,yoksa çok mu yoruldum...Yorgunluk bu kadar etkiler miydi beni...Aklıma gelen her soruyu kendime sordum aldığım hiç bir cevap baş ağrımın bu denli yoğun olmasının sebebi değildi.Korktum.!
Ya şant tıkandıysa;ondan ise bu ağrı...!
Allah'ım beni koru...Ölmek istemiyorum.Yapmak istediklerim var benim.Bir kitabım olsun istiyorum mesela.Sonra bir kızım,belki bir kız daha,bir de oğul belki.İsimleri ana rahmine düştüğünde belli olacak olan 3 evlat bir de gözlerine baktığımda dünyayı keşfedebileceğim eşsiz bir eş...
Ama hepsinden önce ve muhakkak bir kitabım olmalı benim...Bana ait,benim eserim...İşimde daha başarılı bir birey olmalıyım...Daha çok eğitilmeli,daha çok büyümeliyim hayatta.
Sağlıklı olmak için verdiğim çaba boşa gitmemeli.Kazanmalıyım ben,yenilemem...
Benim için dua eden insanların yüreklerine hüzün bulutlarının çöreklenmesini izleyemem,gökyüzünden.
Yani zaten benim bir kitabım olmalı ve ben ne yaşadı isem orada yazmalı,umut olmalı,mutluluk olmalıyım.Anı bırakmalıyım.Hatırlanmak böylesi güzel bir hal almalı,akla ismim düştüğünde.
Sıradan bir Kelimelerle Dans olmamalıyım.Olamadım...
Ölümler zamanlı olmaz elbette ama benim biraz daha vakte ihtiyacım var Rabbim.duy sesimi...Ver senden her gece dileklerimi.Hiç bir isteiğim kalmadı dediğim noktada bile sana açtığım avuçlarımı geri döndürmeyecek kadar büyük varlığın,baş ağrılarım sebebiyle içime doğan korkularımı al  götür,sil zihnimden.
Ben ben ile baş ederim...Sen yeter ki benim yanımda ol ve yaşamama izin ver.Daha görecek çok güzel günler var...Benim bu savaşı kaybetmeye hiç niyetim yok...Kaderime sıhhat ve mutluluk çiz yeter...

15 yorum:

Unknown dedi ki...

offff!
bu nasıl baş ağrısı

Persephone dedi ki...

Kelimelerle dans geçmiş olsuuun...Daha yapacak çok şey var bu hayatta sıkı sıkı sarılmalı yaşamaya...Aman dikkat et kendine...Bahar havası yoğun stres genelde bunların sebebi...Sevgiler...

Hamiyet Akan dedi ki...

Geçer o baş ağrısı ve yine kıpır kıpır kelimelerle dans edersin inşallah. Hem öyle hemen ölümden bahsetmekte ne oluyor kızdırma beni yersin terliği hadi bakem ben kaçtım ve öptüm seni kocaman.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hava Peynirci; ne sen sor ne ben söyleyeyim cinsindendi:)

Persephone;sanırım her ikisi de değildi canım.ameliyattan sonra zaman zaman oluyor böyle.kısa sürdüğü sürece problem yokmuş.iyiyim şimdi...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet;hemen ölümden bahsetmek mi? ee bu hayatın gerçeği değil mi? ben ölmek istemedim ki dikkatini çekerim.ihtimaller üzerine yapmak istediklerimi anlattım:)

Persephone dedi ki...

Canım ya geçmiş olsun....Bilmiyordum ameliyat geçirdiğini...Kusuruma bakma...Acil şifalar dilerim...Sevgiler...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Persephone; 4 ay önce bir beyin ameliyatı geçirdim,tüm vücudu etkileyen "şant" ameliyatı.Zaman zaman yazdığım acılar,sancılar ve farklı bakış açısıyla yazdığım cümlelerim bu sebepledir:) iyiyim şimdi sapasağlamım merak etme:)

Persephone dedi ki...

Canım benim gerçekten hiç denk gelmemişim ameiyatından bahsettiğin yazılarına...:( Tekrar kusuruma bakma...Sen hayata bakış açınla,bu güzel kalbinle,yaşama sevincinle en kısa zamanda toparlanırsın...Maşallah canım...Çok daha iyi ol inşallah...Sevgiler....

Kelimelerle Dans dedi ki...

persephone; yüzünü lütfen asma.ben çok iyiyim ve senin de dediğin gibi hayata bakış açımla hızlıca toparlandım.asık yüz görmek istemiyorum etrafımda diye de bir yazım vardı sanırım ona da denk gelmedin sen:) öptüm senii:)

Handan dedi ki...

Sabah oldu bak, yeniden başlama zamanı, günaydın... Geçti geçti...

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; sıcacık çay eşliğinde bloglarda gezinti...paha biçilemez:) günaydın...

daisy dedi ki...

Tatlım geçmiş olsun. Çok geçmiş olsun. Yorumlara verdiğin cevaplara da baktım şimdi. Kuzum çok büyük geçmiş olsun. Çooook uzun yaşa, doya doya, sağlıkla yaşa sevdiklerinle inşallah.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Daisy;çok teşekkür ederim canım benim:) sağolasın...iyiyim şimdi.mesleğin gereği bilirsin belki bu hastalığın iyileşme sürecini.uzun ve meşakatli...iyileşiyorum hızla.

Bir hayal kur dedi ki...

İnşallah onlar da olur canım benim:) Tüm bu güzel duaların gerçekleşir inşallah yakın zamanlarda...

Kelimelerle Dans dedi ki...

bir hayal kur;amin diyelim o zaman.vakti zamanı gelir inşallah ama önce sağlık...illaki sağlık:)

Yorum Gönder