12 Şubat 2014 Çarşamba

...Demir...



-Demir özledi seni.Sen özlemedin mi Demir'i.
*Önce bir tanışsaydık kendisiyle...
*Ama tanımadan da sevdim ben onu.Yıllar önce ana rahmine  bile düşmeden önce.

-O da sever seni bir görse.Gelsene bize...
...

Demir...Benim için ne demeksin sen bir bilsen...Annen demeksin,ben demeksin.Geçmişim demeksin...En güzel,en özel yıllarımızda birlikte kurduğumuz hayallerimiz demeksin...
Teyze anne yarısıdır ya hani, sen benim için annen kadar değerlisin.Zaman aşımına uğramış olsa da annenle ilişkimiz,bizi birbirimizden koparmayan bir iple bağlıyız.Bazen geriliyor ipimiz,bazen dar boğaza giriyoruz.Dost değiliz artık sıfatımız ama hala geçmişimizi unutmamışız.Onun için yaptığım bazı şeyleri bugün bana hatırlatacak kadar özlemiş beni.Ilımlı sohbetinden belli.
Sen benim için neler yaptın dedi.Bilmem hatırlamıyorum geçmiş zaman eklerini dedim.Ben seni geçmişime gizledim.Sahiden hatırlamadığım bir çok şeyi dün gibi anlattı,yaşattı bana.Hala eskimeyen bir şeyler var belli ki.Kökler hala canlı ama dallarımız kurumuş ne yazık ki.Canlanmak mümkün değil artık.Ama tüm bunlar iyileşir iyileşmez senin kokunu içime çekmeye engel değil.Keşkelerle geleceğim yanına ama iyi kilerde döneceğim inşallah.

Demir...Benim için özel bir isim...Bir değil bir çok defa hayatıma giren kişilikler olmuştur bu sıfatta.Her biri de birbirinden ayrı önem katmıştır bana.Ama şimdi bu başka.En küçük Demir,hayatımın en eski anılarını kokusunda saklıyor.Hep mutlu ol sen çocuk.Annenin güzelliğinden daha çok,babanın endamından daha kocaman mutluluk getirsin hayat sana.Her bir hücren ebeveynlerinin yaşayamadığı güzelliklerle sarıp sarmalansın inşallah.

Demir özle beni...Ben de çok özledim seni...

0 yorum:

Yorum Gönder